Co je nového

15.09.2014 10:49

Už je to dlouho co jsem tu nespal. Stále závodím ještě do konce roku mě pár závodů čeká. Jinak je to střídavě oblačno někdy se daří a někdy ne. Někdy mě panička pozdě odvolá i se jí párkár stalo že zapoměla trať a navedla mě blbě :-) ale jak se říká není každý den posvícení.

15.6.2014 Jsem jel na závody na Vysočinu do Třeště. Ve hře jsem paničce vletel do slalomu tak bylo stoho 5trestných bodů. Tam běhala i panička musela skákat přes dálku a slalomovat 4 tyčky a já měl běžet tunel tunel a v běhl jsem jí do slalomu a 5 trestnáku skončil jsem na 5místečku. Jumping jsem se disknul běhl jsem z druhé strany do tunelu, možná měla panička víc volat Impe neééé. V agility jsem byl na místě 3 spadla mi jedna tyčinka (tyčka od skočky) na okolo. Příští rok nás tam maj znova.

31.5.2014 Jsem jel na závody do Kyjova. V jumpingu jsem byl na místě prvním. Agility jsem se diknul panička měla udělat francii za slalomem a nebo měla jak jsem se na ní otočil víc zavolat ke mě, ale co už chybama se člověk učí. běh pro Horizont jsem byl na místě 4 jedno odmítnutí asi panička moc brzy uhnula nebo nevím proč jsem se tam netrefil do toho tunýlku a bylo s toho odmítnutíčko.

10.5.2014 - 11.5.2014 Jsme jel na závody do Východních Čech na Ospion 033 3+2 zkoušky. Parkury byli běhavé a pěkné. Splnil jsem si tam 3 zkoušky a už mě chybí jen jedna pro přestup do A3 kategorie. V sobotu Jsem byl na místě 1. a 2., a jednou 4 to jsem měl odmítnutí do slalomu. V neděli jsem byl 1. a disknutý. panička jsi nevšimla jaksi, že jsem vynechal poslední tyčku ve slalomu jinak bys jsme to doběhli také možná na bednu, kdyby si to pohlídala. Ale to je už kdyby nebo bych měl chybu ve slalomu na poslední tyčce bez disku, co už vynyhradíme si to jinde :-). prostědí bylo moc pěkné třeba tam pojedu příští rok znova.

8.5.2014 jsem závodil na zkouškách ve Šlapanicích v první zkoušce jsem měl odmítnutí na slalomu a na skočce, ale to kvůli paničce měla mě víc pomoct pohlídat :-), ale stane se a pak dost pomalou zonu na kladině koukal jsem pořád po paní rozhodčí a šel dost pomale. takže i trestné za časík. Ve druhé zkoušce už byl disk to panička udělala francii a já jí za zádama šup do okolo napodruhé po disku už se nám to povedlo jako profíci :-)

3.5.2014 Jsem jel do nedalekého Hodonína. První běh byl jumping  a já doběhl na 3.místečko z 23 pejsků. Ve zkoušce SA2 jsem měl odmítnutí na skočke, ale to bylo paničino měla mě tam víc pomoct, ale vynahradili jsme si to v agility to jsem byl na místě druhém a součet nám dalo krásné první místo náš největší uspěch za moji agility kariéru. Mám vybráno na rok dopředu :-)))

27.4.2014 Jeli na poslední chvíli na závody do Zbraslavy. V agility jsem byl na druhém místě. v Jumpingu jsem paničce utřelil na zeď místo na skočku hold měla volat, ale paničku to nenapadlo že tam mužu ustřelit. Pak chtěla zkusit přeběh na slalomu ale nerozuměli jsme si tak jsem tam dělal mišky, ale to už jsme byli disknutí.

21.4.2014 Jeli jsme na závody do Třebíče na velikonočního beránka. Začínalo se zkouškama ve zkoušce SA2 jsem se diknul kvuli paničce panička měla error byla blbě a pak já hop skočku za ní zpět byla zmatená jak má být. A agility jsem si vyběhal 2.místo a v Jumpingu jsem dal náběh ale hned jsem vypadl ze slalomu a pak jsem 3krát po sobě nedal náběh a byl s toho disk. Byl to těžký náběh,  ale kdybych se chytil na podruhé tak nám to mohlo dát součet, ale co už stalo se a nám to nevadí, závody jsme se užili i tak.

19.4.2014 Jsem závodil s pánečkem na závodech ve Zlechově. V prním běhu jsem byl na prvním místě a v druhém jsme se smolně diskli. Dal jsem náběh do slalomu ale pak jsem ho vyhnul tak páneček mě chtěl vrátit na začátek a já frrr do tunýlku který byl blízko slalomu no jo já jsem takový tunelář :-))). Ale pánečem měl s těhle závodů příjemný pocit nehledal jsem paničku a běžel jsem jak drak.

12.4.2014 Jsem závodil na domácí půdě. V prvním běhu jumpingu jsem nedal náběh do slalomu možná mě měla panička víc poslat a neběžet až se mnou k slalomu. V běhu o mistra jsem skočil smolně ačko nevyšel mě krok jinak to mohla být nejspíš bedna snad se to stalo na dlouhou dobu a mám to vybráno a áčko nebudu dlouho zase skákat :-) no uvidíme. a v třetím běhu jsem byl na místě 3.mohlo to být i druhé kdyby panička stihla záda za ačkem, ale ona si chtěla to áčko pohlídat nevěřila mi tak jsem udělal mišku za kruhem a pak ještě někde a tam jsem stratil drahocený čas ale i tak třetí místečko je pěkné. :-) a V součtu jsem skončil na bramborovém 4.místě :-)))))

6.4.2014 Jsem závodil v nedalekém Kyjově na šmoulované. Běhal jsem tři běhy a ani v jednom běhu jsem nedal slalom přitom se mě snažila panička pustit před sebe abych si ho našel sám jen v Gargamelovém běhu říkala že tam mě měla pomoct. Jinak nám to nevadí a i tak jsme si závody užili.

23.3.2014 Jsem jel do Ratíškovic na závody s názven Iron dog. Tyto závody byli pomocí vyřazovacího pavouka. A já obhájil loňské třetí místo :-) Tyto závody byli fajn.

28.2.2014  Jsme jeli do Horky nad Moravou. Dojeli jsme tam cca 17:30 ubytovali se a pak se šli projít. Pánečci ještě pak poseděli s kamarády do cca 23 hod. Potom jsme šli spátRáno jsme před 6 hod. vstávali a pak se šli projít. Před 7hod. jsme šli do haly. Já začínal běžkat hned v 8hodin. první běh se nám povedl na druhé místo mám jednu zkoušku A2 splněnou da A3 a pak jsem lumpoval skákal houjdu a i jednou kladinu a jednou jsme se diskli. Odpoledne jsme se šli projít s pavlou a Gufim  a Kimíškem. Já se do Gufinka zamiloval pořád jsem za ním chodil a pískla na něj :-). V neděli jsem běhal s páníčkem  v A1 v první zkoušce jsme byli na 2.místě, ve druhé na 3místě, ve třetí na 1.místě a ve 4 taktéž na 1.místě. Ještě jedna zkouška nám chybí abych běhal s páníčkem v SA2.

1.2.2014 Jsem závodil na závodech, které pořádal náš klubík pod názvem Ledový jump. V tuneliádě se mi moc nedařilo tam jsem se paničce stratil za nožkami a šup do blbé díry tunýlku a byla s toho diskvalifikace. Jumping č.1 jsem skončil na místě 4. těsně za Jerrynkem. Jumping č. 2 jsem skončil na místě 2. také těsně za Jerrym, ale tam už to bylo o víc setinek pač já mířil už k tunýlku a panička mě tam už viděla. V součtu to vyšlo na druhé místo. Naše první závody se moc vydařili. Máme už vybráno na půl roku dopředu :-)))

 

MÁME TU NOVÝ ROK 2014

 

7.12.2013    jsme jeli na výlet. Prvně jsme se stavili v Zastávce na oběde a pak jeli do Ořechova na náštěvu a podívat se na štěnátka šeltiček. Nechtěl jsem se kamošit s malými prcky utíkal jsem před nimi pryč :-). Byli jsme na dlouhé procházce cca 7 km. odkaz na fotečky tu  papaja2.rajce.idnes.cz/Orechov_prosinec_2013-_prochazka_stenda/. Těším se nekdy příště třeba v létě až se budu moc koupat i v Bobravě :-)

30.11.2013 Jsem jel na poslední závody roku 2013 do Horky nad Moravou. Ve dvou běháh jsem se disknul ve zkoušce to byla chyba paničky udělala pozdě otočku a poslala mě do tunelu místo na hojdu. Poslední běh jsem doběhl s jedním odmítnutím a ještě jsem cosi větřil takže i čas stál za houby a něž jsem proběhl bubáka to nebyl běh, to bylo plazení :-))) ( bubák je látkový tunel). Už se nám pomale plní kalendář na rok 2014 snad se nám bude dařit o něco líp jak letos a nebude mě to už panička kazit.

9.11.2013 jsem oslavil svoje 3. NAROZENINY.

 13.10.2013 Jsem jel do Kyjova na Aresův návrat. Jumpingu jsem byl na 4.místě ale měl jsem 3 nej čas škoda slalomu. v Agility jsem byl na 3.místě a v součtu taktéž na 3.místě. O Afroditin pohár jsem se disknul ulítl jse paničce do tunýlku :-)

28.9.2013 Jsme měli domácí závody královské tlapkování II. Jumpingu jsem byl na 5.místě v agi jsem se disknul místo do tunelu jsem šel na ačko a běh O krále tlapek   jsem vyhrál doběhl jediný jako čistě. Závody byli fajn jako vždy

21.9.2013 jsem jel na Zlechovské hopsání do Zlechova ve všech běhách jsem se disknul. Jumpingu to byla paniččina chybka zapoměla parkur jinak bychom ho možná doběhli.

14.9.2013 jsem jel na podzimní Robinsonádu  ve zkoušce SA2 jsem byl na třetím Zavody byli fajn naštěstí moc nepršelo. Tyto závody začali netradične zkouškama. pořadatelé se báli že se nebude pak na povrchu moc běhat, ale běhalo se až do konce všechny běhy a kdo se nomynoval tak i ten doplnkový :-)

7.9.2013  Naposlední chvíli jsme se rozhodli jed na závody do Bratislavy k bratrům a ke kamarádům s All star Bratislava. Tam mě panička jumping skazila navedla mě o skočku dřív do slalomu a v agi jsem se disknul. Běžel jsem i  běh dvojic s PRT  Neive bohužel jsme měli odmítačku tak jsme se neumístili ale nám to neva.

31.8.2013 Závodil jsem na domách trojzkouškách už  v kategorii SA2 dvakrát jsem zkončil na 4.místě a jendou disknul. Tu druhou zkoušku mi ale zkazila panička neřekla povel na ačko a já byl zmatený pač pod ačkem byl tunel a já nevědel kam. Jinak závody byli super.

24.8.2013  Jsem jel závodit do Slavičína tam jsem se jumpingu a v  agility disknul.  V běhu o Krále Valašska byl  asi na pěkném 4.místěčku, ale kdyby se hodnotili smolíci tak jsem na 2.místě jsem , ale oni to dělali všecinko dohromady jak LA, MA a SA, ale i tak je to uspěch že se mi povedl zaběhnout SA2 či SA3 parkur :-). Panička je na mě pyšná 

17-18.8.2013   Jsem závodil na prvních dvojdeních ofickách v Prostějově. A naposledy v kategorii A1. V sobotu se mi zkouška moc nepovedla nechtěl jsem jít do látkáče ale napotřetí jsem to dal a skončil na posledním místě. Agi jsem se disknul a jumpíng doběhl na 6 místěčku z 25 small. V neděli jsem se disknul jumpu a v agi a zkoušku doběhl na 3.místě. závody byli prima.

27.7.2013 jsem závodil v nedalekém Hodoníně tam jsem agility vyšvihl na 3.místo a to kdybych se nezasekl před hojdou tak bych mohl být i na druhém. Ve zkoušce jsem mělodmítačku paniččinou blbostí kdyby mi víc ukázala mohl jsem jí mít čistě a třeba místo 2.místa to mohlo být první, ale i toto oceníní jak v agi tak ve zkoušce jsou super. Být 3 z 32 small v agi je bomba. Jumpu už jsem měl slalom a byl jsem asi 10 to zatím nevím. Až budou výsledky na kačru.

 
20.7.2013 jsem závodil na v Brně na ostrově na Lážo plážo v tuneliádě jsem paničce vletěl do jiného tunelu než jsem měl to si mě panička nepohlídala a pak jsem se jím i vracel a pak šel do správného což jsem ztratil furu času. Jumping byl čistě ale stačilo to jen na 6.místo. V agility jsem měl odmítačku a skočenou hafo moc zonu na kladině. 
 
13.7-14.7.2013 jsem závodil na Brněnských psích dnech v sobotu se mi nedařilo jump mi skazila panička a diskli jsme se.  Odmítnutí v tunelíadce to mi také zavinila  panička pač jsme si nerozuměli. V agi jsem se disknul v tunelu. V neděli jsme se nediskli ani jednou a než nastoupili zkušenějsí závodníci tak jsme dlouho drželi v agility 1.místo :-) pak jsme spadl na 9.místo z 26 smallíčku čož je také uspěch s jednou chybou na slalomu. Zkouška byla na třetím místě a pak jump na 26 místě. Jsem prostě šikula.
 
29.6-6.7.2013 Jsem byl na táboře ve Svojanově. Tábor byl super trénoval jsem jen agility pod Marťou Konečnou, procházkoval. (video bude snad brzy :-) )
 
22.6.2013  Jsem závodil v Hranicích na skočce agility disk panička si mě mělaještě víc pohlídat, ale co se dá dělat. Žabák čistý běh 8.místo. Norník 1odmítnutí měla panička víc počkat než v běhnu do tunelu tunýlek byl pruhledný a já tam nechtěl viděl jsme paničku že utíká pryč tak jsem si řekl že tam asi ne myslím taktéž 8.místo součet také 8.místo :-) Jinak jsem tam spadl do rybníka panička mi hodila klacík já myslel že to bude postupné a už to bylo :-), ale podruhé mě nenachytala to už jsme tam nešel.
 
15.6.2013 jsem jel na závody do Brna. Jumpingu i v agility jsme se diskl. Paničku nejvíc štve ten disk v agility tam panička zapaměla trať a to jsme ustáli a pak místo do tunýlku šup na skočku. Ve zkoušce A1 jsme byl na pátém místě nedal jsem náběh do slalomu. Jinak jsem běžkal super.
 
25.5.2013 Jsem jel závodit do nedalekého Kyjova. V jumpingu jsem to pokazil na slalomu špatný náběh z tunelu byl jsem moc rychlý a pak jsem ještě vynachal dvě poslední tyčky takže opravit celý slalom. V agility jsme měl nejlepší čas, ale jumpl jsem zonu panička utíkala dobředu a já za ní, kdyby zpomalila tak bych to neskočil, ale asi neměl nejrychlejší čas :-))).
 
19.5.2013 Dojela  potrénovat skokovou gymnastiku Eliška Dolníčková já jsem takový nejistý běžet sám bez paničky, ale zvládal jsem to. Bylo to prima dopoledne. svítilo nám sluníčko co víc si přát něco jsme si zopakovali z Brna z haly a něco jsme se naučili nového.
 
18.5.2013 Jsem závodil v Uničově. Jumping 6.místo 10 tr.bodů na slalomu a pak mě chybělo malinko před diskvalifikací. Agility diskvalifikace panička nevěděla kam dál po tunýlku a já sem už znova šlápl do tunýlku, ale to se stává. Jinak závody byli fajn počasí nám přálo.
 
11.5.2013 Jsem jel na závody do Přerova na trojzkoušky. Ve všech třech zkouškách jsem byl na 3.místě. Slalom nás zlobí náběhy a pak v té třetí panička udělala otočku na čelo a už jsem jí nerozuměl co po mě chce tak jsem se točil dokola jak oslík takže také bylo odmítnutí to paničku asi nejvíc mrzí. Říkala že to měla vymyslet jinak.
Jinak teď na dvorečku trénujeme slalom aspoň ten náš 6tyčkový tak uvidíme jak nám to půjde panička zhodnotí situaci na závodech atd. a podle toho se rozhodne kdy půjdu do A2.
 
9.5.2013 Nás dojela do Sedlece potrénovat Marťa Konečná. Byl to super trénink panička mě tu jednu pasáš pořád kazila, ale byla sranda.
 
5.5.2013 Jsem jel na dvojzkoušky do Šlapanic. V první zkoušce jsem se disknul a ani jí neběžel na plno pač jsem po druhé překážce hodil hubu podklouzli mě při toč nožky a pak jsem se diknul na toč panička mi řekla toč a už utíkala pryč. Možná mě měla pomoc ručkou a nebo tak neutíkat a počkat si až se budu stáčet. No a pak vymyslela tokovu pi*ovinu. Měla čas za tunelem udělat francii a ona vymyslí přeběh za kladinou. Já se otočil a vrátil a říkal jsi paničko tam asi ne, možná mě měla panička říct vpřed před, ale co už jsem byl disklej. V Raťkách na Iron dogu jsem to ustál, ale to byla i inprovizace panička na to uplně zapomněla. Druhý běh bylo na třetí místo s jedním odmítnutím na slalomu (ach ten slalom). Ale měl jsem třetí nejrychlejší čas předběhla mě Eny a pak yorkšírský teriér o něco málo setinek, ale ten měl naštěstí pro mě dvě chybky :-)
 
21.4.2013 Jsem vyzazil na závody do Ratíškovic. IRON DOG to jsou takové netypické závody podobě pavouka (jako v tenise nebo v šipkovém turnaji). Hodně dlouho jsem se držel v pavouku A. Pak mě to zkazila i panička vyslala mě do tunýlku a udělala přeběh a já ju hledal na druhé straně a tam se měl jít tunel ale jinačí a jak já ju hledal na té straně tak jsem slyšel tunel tak šup zpátky do té samé díry za paničkou asi se má jít znova :-) I tak jsem si vybojoval pohár za krásné třetí místo. Příští rok pojedu zas na Iron dog to budu už vyběhaní ještě víc tak uvidím jak se mi bude dařit a jaká přijede také konkurence :-) 
 
20.4.2013 Jsem intenzivkoval s Anet Slavíkovou bylo to super počasí nám přálo nepršelo i  sluníčko se snažilo prodrat. Ani zima a ani velké vedro. Já jsem pěkně běžkal i panička mi to tolik nekazila.
 
13.4.2013 Jsem jel do nedalekého Zlechova závodit na dvojzkoušky. První zkoušku jsem dal na 3.místo i s 10 tr. body ach ty zony na kladině a pak poslední tyčka na slalomu se už nemusí běžkat :-). Druhou zkoušku už jsem se disknul i když čas by byl velký jsem se tam začuchal, větřil a zastavoval se. a pak panička mě měla víc vyvést možná od té díry tunelu ona řekla tunel pohla se oddělala mi díru a já šup tam do ní. Závody byli super zařili jsme nanich pravé aprilové počasí i s kroupami. Já jsem teda spinkal v kenelce s Jerrynkem, když byli kroupy a liják.
 
6.4.2013 Jsem jel na závody do Horky nad Moravou na Faktor strachu (mělo to být v Prostějově a 4zkoušky, ale kvůli počasí pořadatelé sehnali halu a udělali 3zkoušky, protože hala nebyla tak velká, aby se tam postavili dva parkury.) Jinak organizátorům moc děkuji i s paničkou, že závody nezrušili. Já jsem se 3 krát disknul v první zkoušce jsem utekl za pásku buď že jsem slyšel štěkat sestru a nebo, že jsem cítil že Lussy hára. Druhý běh jsem se disknul na slalomu a třetí běh disknul na kladině měla panička víc volat abych tam neběžkal. Jinak závody byli moc super.
 
30.3.2013 Jsem se zúčastnil domácích závodů v Sedleci u Mikulova. První běh jumping místo 11. Už byll i málem disk panička volala pozdě a já to tak tak ubrzdil. Pak se panička pohnula tak jsem naběhl blbě do slalomu. Běh o mistra tlapek 3.místo jedno odmítnutí na slalomu špatný náběh. Agility nevím jak jsme dopadli ale skočené ačko já pak kvilk tak panička skoušela jestli nekulhám a už byla s toho odmítačka a pak zase ten slalom náběh zdruhé strany. Hold paničku zkouším už jsem ho tak pěkně uměl. Byl to pěkný vydařený den, který jsem si užil a já se ani v jednom běhu nediskl to bylo nejvíc pro mojí paničku je na mě moc pyšná
 
24.3.2013 Jsem měl intenzivku s Anetou Slavíkovou. I přes to že bylo ráno -6 stupnu jsme si intenzivku užili. Běhal jsem pěkně spíš se motala panička hlavně když měla dělat spin. Už se těšíme na 7.4 snad se počasí už umoudří a bude i svítit sluníčko.
 
16.3.2013 Jsem jel na první závody v roce 2013 do Horky nad Moravou. Já závodil i v kategorii A0 i A1. Závody v A0 i v A1 se mě povedli.  V prvním běhu A0 jsem byl na 2.místě panička si nebyla jistá zonou na kladině, ale v cíly říkali že to byl čistý běh. V druhém běhu A0 jsem byl první to mě ale zase málem spadla tyčka panička slyšela jak jsem o ní brknul, ale naštěstí tam vydržela. Zkoušku A1 č.1 jsem byl také na bedně na 2.místě byla bez slalomku pěkná běhavá. Druhou zkoušku A1 to jsem byl málem disknutý, ale panička na mě zavolala Impeee a já se k ní vratil, ale už to nebylo tak naplno jak ty běhy předchozí možná jsem se bál, že panička bude na mě zase křičet a nebo už nožky byli unavené. Byl to skvělý den strávený v Horce nad Moravou třeba někdy pojedu zase na závody do Horky. video ve video galerii
 
3.2.2013 jsem pěkně běhal na tréninku. Slalom byl 80% čistě a zonečky zastavované 2on2off na kladině byli 100% čistě. Jestli to pujde i tak na závodech tak to bude nejskvělejší. A ještě mi to nemuže kazit ta panička jedna :-))) a bude to nejdokonalejší.
 
12.1.2013 jsem jel pře 17hod. na trénink do Brna. Prvně jsme vyzvedli Bartošovic v Břeclavi a pak jsme frčeli do Brna. Já si říkal tma kam jeden??? V brně jsme byli docela brzo tak jsme se šli kousek projít a pak čekali před halou než docvičí koník. Nachystali jsme překážky, rozdělili se do skupinek po 6 lidíčkách. Prvně jsem šel na skokovou gymnastiku. Běhal jsem na mističku a vní byl kousek párku. Jenže jak my panička řekla v před když jsem se díval na mističku a Elišku, která mě tam lákala tak jsem se skoro vždy podíval na paničku mám teda běžet? Já to totiž tak dělám když mě panička nestíhá a posíla třeba do tunelu tak kouknu na ní jestli teda můžu. Ale bylo to fajn jak tam nebyla Eliška tak jsem cupital pomale já potřeboval podporu i na druhé straně. Po dvouch hodinách jsme se vyměnili a šli běhat k Míši. Tam mě nešel slalom vynechával jsem poslední dvě tyčky a nebo místo do slalomu jsem tam skočil tu skočku co tam byla tak nastražená. Byl to fajn strávený večer myslím že jsme se toho zase dost naučili a poučili. Už se těším až holky dojedou k nám do Sedlece.
Domů jsme přijeli asi o půl jedné ráno dostali jsme do pupíku pár granulek a pak šli spát.
 
Máme tu rok 2013 snad bude ta třinácka na konci štastná a bude se mi dařit v agi a nebudu nemocný.
 
Za chvílí je konec roku na to se vůbec netěším pač budou lidé bouhat petardami a mě se to nelíbí a trhá mě to ouška...zalezu pod peřinu a panička mě budem hladit a zaspíme to
 
15.12.2012 Jsem se zúčastnil posledních agi závodů v tomto roce 2012. Sezónu jsem zakončil se vstyčenou hlavou panička je na mě pyšná. Neskočil jsem jí ani jednu zonečku náběh do slalomů jsem také dal. Disk v Jumpingu byla chyba paničky si mě nevolala k sobě a já to pak skočil zdruhé strany tu skočku pač se zasekla panička a já hop za ní...:-) Zkouška 4.místo, ale nesplněna pač se zasekl za tunýlkem a koukal na borderku trestné bodíky za čas plus vynechaná poslední tyčka ve slalomku. Agility místo do slalomu jsem šel na kladinku hold byla lákavější a vím že na tréninku na ní dostávám kokinka. Tak jsem paničce šup za nožkama na kladinku. :-)))