Můj rok 2012

16.01.2013 11:18

Můj rok 2012

Leden

23.ledna

Dojela Jana s Aimee a Bonetkou šli jsme na 2.hodinovou procházku z Valtic k Randevous a zpět. (odkaz na fotečky najdete ve fotogalerii).

 

Únor

18.února

Nám přivezli nové překážky až z dalekého Třince...tak jsem po dlouhé době cca po třech měsících běhal. Gabka nám postavila běhavý parkur. Paničku jsem překvapil kruhem, ale nazlobil že za ní nechci chodit zpět, když se něco nepovede. Na to, že byl trénink po tak dlouhé době jsem agilitil skvěle. Jak jsme dojeli dom tak jsem spal jak mimino. Už se těším až Gabka dojede na víkend a udělá nám trénink. Velmi moc se těším pokud počasí dovolí, že budem mít pravidelné treninky

 

Březen

Zúčastnil jsem se jedněch agility závodů.

 

13.března

V sobotu na víkend dojela Alča s jejími šeltičkami...S Dorinkou a Amálkou...S Doriskou jsem se kousal...ve 14hod. jsme všichni jeli na trénink agility...Po tréninku jsme se šli ještě projít a pak domů...dojeli jsme až v 18hod.

V neděli jsme šli na dvouhodinovou procházku fotečky zde

 

24.bžezna

Zúčastnil jsem se svých prvních závodů. Těmito závody jsem zahájil i závodní sezonu 2012. Na závodech se mě moc nedařilo, ale mě to s paničkou vůbec netrápí. Panička to v tom prvním běhu čekala, že se leknu a uteču...Bylo to moc blízko hafošů. Druhý běh už byl paráda na ten je panička moc pyšná jak jsem jí udělal sám hopku a tunýlek..panička ví, že mě i tu poslední hopku pokazila měla si mě víc zavolat ona řekla vpřed a já tu skočku měl zešika...kdyby byla rovně tak ju 100% dám...hold pro příště panička ví...:-))).

 

Duben

Byl trénink pod Katkou Pechovou a na jedněch závodech

 

1.dubna

Nás dojela potrénovat Kačka Pechová. Postavila nám moc hezké parkurky. Běhali jsme od 9hod. do 14:30 bylo to moc fajn a už se těšíme na další trénink pod vedením Kačky Pechové. Běhal jsem pěkně až do doby než jsem se zamiloval do Majdalenky (kříženky). To jsem nechtěla předposlední běh vůbec odstartovat nakonec jsme to museli dát až od tunýlku.

 

8.dubna

Jsem jel na závody do Ratíškovic. Byli to takové netypické závody. Závodilo se pomocí pavouka jak v tenise. Prvním během se rozhodovalo jestli zůstanu ve skupině A a nebo jestli spadnu do skupiny B. Nakonec jsem běhal tři běhy ve skupině A. Na třetím běhu ve skupině A jsem si vylámal zuby na slalomu. Náběh byl na pravou ruku ten jsem nedal a pak cca 3 krát jsem vypadl hned po čtvrté tyčce. Už jsem moc spěchal dopředu, ale nevzdal jsem to bojoval jsem. Měl jsem i těžkého soupeře PRT Smajlíka s agility Kroměříž. Tak jsem spadl do skupiny B a tam narazil na stejného soupeře co měl Jerry a Peťa PRT Nellču. Tam byl náběh do slalomu na levou ruku. Náběh jsem též nedal, ale jinak slalomoval moc hezky a běh byl také na můj věk parádní. V Ratíškovicích se mi moc líbilo určitě se tam vrátíme zase na nějaké závody ať už typické či takové jaké byli teďkom.


Květen

Byl jsem na 4 agility závodech plus jedné velké procházky kolem Ratíškovic a pak byli menší jako v Zastávce na farmu atd.

8.května

Jsem jel s paničkou, pánečkem a Ivčou s jejím borderákem Scotíkem na výlet do Ratíškovic. Počasí nám vyšlo moc hezké. Pochod 10km mě a ani paničce nepřišel, že to těch 10 km bylo. Pak jsem šel k rybníku Hliníku. Do vodičky jsem nechtěl jít. Musela jít se mnou panička. Vyzula si boty a ponožky a nalákala mě na kokinko. Pro kokinko jsem do vodičky vlezl. Za kokinko udělám cokoliv a ještě když bylo tak dobré PLATINKU tu já rád mňáááááám. Nejlepší bylo že mě nahlásili na vyhlášení pochodu, že jsme zvládl ujít 10km tak se rozdávali diplomi paneček mě totiž také přihlásil, tak mě paní pořadatelka četla Feral I M P ( jako kdyby to byla nějaká zkratka prostě zvlášt) Barabel. Fotečky zde a zde


12.května

Jsem byl na závodech až na Hané v Hranicích na Moravě. Ráno když jsme doleli tak bylo teplo veliké panička první běh běžela v krátkém rukávu. Pak přišli mraky a začli být přehánky a byla i zima. Jak se nám vedlo: první běh byl na bednu a krásné 1.místo a zlatá medaile. Druhý běh žabáka mi zkazila panička měla víc volat a pak si měla pohlídat víc abych jí tu skočku neskočil z blbé strany zkončil jsem na 9.místě, ale časem to bylo na druhé místo :-))). Třetí běh norník to byla moje chybička to zastavení a koukání musel jsem si odpočinout už se mi z těch tunýlků točila hlava :-)))). Zkončil jsem na 4.místě. Součet všech tří běhů byl také na 4.místo. Video ve videogalerii. Moc se mi na závodech líbilo pokud nic nebude jiného v plánu tak příští rok se zúčastním zase.


19.května

Jsem jel na závody do nedalekého Kyjova. Jak jsme dojeli tak jsme se zabydleli a šli na procházku a pak na prezenci. Začali závodit štěnátka a po štěnátkách se to přestavělo na náš jumping. Já startoval s paničkou jako první. Panička si po prohlídce šla pro mě dostanu a už jsme cestou na start klusali protože jsme měli stan na druhé straně než byl start. Panička mě vyslíkla s popruhu a odnesla na start jak mě posadila už viděla jak jsem natěšený jak jsem sebou trhl. Jumping jsme vystřihli jak profíci šli jsme první a na bedně jsem byl první. Agility se mi nepovedlo byl tam těžší náběh na kladinu a já se nestačil vyrovnat tak jsem zní seskočil. Pak mě panička navedla znova a já po kladině začal čuchat. Takže paní rozhodčí usoudila že by to nemělo cenu tak jsem byl bez ohodnocení plus s dalšíma dvouma hafanama co se začuchali na stejným místě. Tam muselo být nějaké kokino jinak to není možný. Jinak to byl super den strávený v Kyjově. Pokud nebudou jiné plány příští rok se též zúčastním.


26.května

Jsem se zúčastnil již po třetí závodů v Loučkách u Oder. Tentokrát už v kategorii začátečník.Startovali jsem v záčátečníkách jako první. První běh byl jumping pan rozhodčí nám tam dal slalom a až na ten náběh jsem ho dal stoho panička měla velikou radost. Skončil jsem na krásném druhém místě s časem na místo první. Pejsek na prvním místě to měl, ale čistě bez chybky. Druhý běh agility jsem měl dvě odmítačky na náběhu do slalomu jak jsem byl rozběhlí tak mě panička nestačila zastavit a valil jsem až k třetí tyčce měla asi křičet víc slalom slalom... :-))) a pak jsem nedal vysílačku do tunýlku to budem muset ještě natrénovat, ale jednu jsem dal perfektně ze skočky to jsem viděl přímo díru.Ale i tak s toho bylo třetí místečko. Závody byli fajn pan rozhodčí postavil pěkné parkury malinko technické, ale běhavé.


Červen

Jsem se zúčastnil jedněch agility závodů. A měli jsme stanovačku  s Luckydogsíkama.

2.června

 Jsem jel na Davo cup do Přerova...Na těchto závodech se mi nedařilo, ale nemůže být pokaždé úspěch musím to nechat i druhým závodníků. Jak se říká není každý den posvícení. První běh mě skazila panička moc si nevěděla rady jak mě nevézt na překážku a tak to zkusila po svém. Měla volat už dřív toč já skočil moc daleko a pak jsem přeskočil překážku s druhé strany ze které se neměla skákat :-)). Jinak jsem skončil na 7 místě s časem na místo 2. Druhý běh už byl dorší tam mi dali šesti tyčkový slalom mohl jsem mít jen 2 chybky a ne tři ta jedna chybka byla paniččina měla jít víc k tunelu na té skočce co bylo toč já ji viděl že jde ke kladině tak t skočil znova. Tak panička se mnou to znova opravila skončil jsem předposlední, ale časem na místo 5. Jsem velký šikula panička se na mě vůbec nezlobila...taky neměla proč náběhy do slalomu dopiluji.

 

22.-24.června

Jsem se zúčastnil stanování a víkendu s Lucky dogsáky. Víkend byl super. V sobotu jsme začali trénovat od 7:00 cca 1,5hod. pak byla dlouhá pauza na odpočiněk dojela na trénink i Hanka ze Znojma moc ji děkuji za fotečky, které budou ve fotogalerii. Jinak jsem lupík občas jsem běhal jak profík a občas stáfkoval a raději se začuchtal. Jinak mi to kazila aj panička hlavně pomalíma otočkama. Spiny prostě paničce nejdou. V neděli už to bylo lepší i to běhání už jsem tolik nečuchal možná jsem si zvykl na ten ruch na pesany, které tak často nevidím.  Jinak jsem byl dvakrát v lomu i v sobotu i v neděli. V neděli jsem si i sám zaplavčil nemusela mi tam jemně pomáhat panička jsem prostě šikula já se to plavčení fakt pomaloučku naučím.

 

Červenec

Byl jsem na jedněch neofic. závodech v Brně

 

5.-8.července

Ve čtvrtek jsme čekali v Břeclavi na Terku s Tedíkem a Majdičkou pak jsme jeli pro něco domů a pak nabrali Barušku s Agátkou a jeli na trénink. Vypadalo to že nám trénink překazí bouřka s deštěm nakonec jen byla bouřka bez deště. Ale už nebylo takové vedro a běhalo se pěkně. Pak si pánečci šli opéct špekáčky a jeli jsme s Terkou a její smečkou k nám domů. Ráno jsme jeli do Mikulova do lomu a pak na kopeček. Bylo to tam super jako vždycky u vodičky. Pak páneček s paničkou Terku a její psíky vezli do BV na vlak a nás už nechali doma odpočívat. Kolem 16hod. dojela druhá smečka i s dětmi ze Zastávky. V sobotu ráno jsme jeli zase do lomu tam jsem zase řádil a pak šli na kopeček. Odpoledne jsme všichni jeli na grilovačku do Sedlece.

V neděli dopoledne jsme se byli projít tady k zámku a po zámecké zahradě. Foto ve fotogalerii.

 

13.-15.července

V pátek okolo 17hod. jsme odjeli do Brna na Brněnské psí dny. Jak vybrali místečko tak pánečci šli stavět stan a my (já s Jerrym) odpočívali v autě. Potom jsme se šli projít, pánečci povečeřeli papání co jsi udělali i mi dostali papat a šli jsme spinkat do stanu. Ráno jsme se vzbudili cca mezi 6-7 hod. šli jsme na procházku a pak se zaprezentovat. Závodit se začlo 9:15 štěňátky, pak se běžela tuneliáda pokročilý a začátečníci dohromady...já skončil na pěkném 7 místě z 22 smolíčků čistý běh. Jumping a agility už bylo zvlášť rozděleno. V jumpingu mě rozhodila paní u tunelu a pak to rozhodilo i moji paničku takže poslední místo. V agility jsem poskákal zony a netrefil se do tunelu a pak mě panička blbě navedla nevěděla přesně, která skočka to je a aji se měla otočit, takže také poslední místo. Začalo ke konci závodů pršet. Tak jsme šli odpočívat do stanu. Jak přestalo pršet tak jsme šli na dlouhou procházku okolo řeky plus nás páníčci fotili. Pak jsme dostali papat a pánečci čekali na ohnovou show po ní šli také spát. V neděli už závodil jen Jerrysek.Foto ve fotogalerii.

 

Srpen

Byl jsem na jedněch závodech jako doprovod Jerryho a na jedněch závodech jako závodník začátečník :-)))

 

10.-12.srpna

V pátek po 17.hod. jsme vyjeli směr Prostějov. Jak jsme tam dojeli tak pánečci šli postavit stan a nás nechali odpočívat v autě. pak jsme šli na prochajdu. potom se najedli pánečci i my a šlo se o půl 10 spat. Ráno jsme se vzbudili v 6 hod. tak nás panička šla vyvenčit. Potom se převlíkli a šli postavit altán a nás nechali v kenelce. Jinak jsem chodil na procházky s našemi kamarády s Lucky dogs na pole a odpočíval v kenelce pač doma ještě nemám tu průkazku. V neděli jsem si pak mezi přestavbou zkusil skočky a jak odnesl zonovky tak i kladinu hojdu a áčko. Panička přišla možná na způsob abych neskákal zonu na áčku. Ale budem trénovat s tyčkou třeba to pomůže budem to muset 100% praktikovat. :-)) Jinak jsem procházkoval jednou na pole a jednou k potoku.

 

17.-18.srpna

 V 17hod. jsme jeli směr Ratíškovice..Tam pánečci pak postavili stan a povídali si u ohně pak nás tam vzali sebou k ohni já jsem už kňučel že se mi chtělo spinkat nakonec jsem usnul na trávě, ale za chvíli se šlo doopravdy spat. Ráno jsme v 6hod. vstali a šli na procházku pak se začali sjíždět závodníci. tyto závody se mi podařili byl jsem 3 krát na 3.místě, ale druhé místo mi uteklo vždy o pár setinek, ale to mi nevadí...:-) závody jsem si užil. neřešil jsem rozhodčího a ani okolí...možná že byli pejsci za plotem...:-))) Video ve videogalerii.

 

Září

Byl jsem na 3.závodech a na setkání šeltií

1.září

Jsem jel na poslední závody v začátečníkách do Slavičína. Závody byli moc fajn. Počasí nám přálo ráno lilo když jsme vyjížděli, ale ve Slavičíně už nepršelo byli jen dvě přeháňky. V agility jsem si vyběhal 1.místo . V jumpingu místo 2., ale i tam jsem mohl být první tam jsem si 2krát nerozuměl s paničkou u modrého tunelu. V součtu to bylo krásné 1.místo. Video ve videogalerii.

 

14-16.září

 Jsem se zúčastnil 4.víkendu se šeltičkou v Meziříčku. Počasí nám přálo. Strašně rychle, ale utekl. Měl jsem tam dvě sestřičky Dorisku (maminčiny strany) a Emilku (tatínkovi strany), pak co vím tak tam byli ještě dva pejsci po tatínkovi Borodinovi, ale myslím si že jich tam bylo i víc. Po mamince Rendince jsem tam měl ještě dva brášky z Ačkovího vrhu Argon a Argentum neboli Bak. Skvěle jsem si potrénoval s Janou Zemkovou agi v pátek i v sobotu. Užil si závody v agility panička mě diskla dala tam ruku moc brzo a já udělal okolo. Jinak stejně zapoměla trat, ale nebyli tam čísla tak si to už možná tak procházela a nebo to byla improvizace pač se blbě otočila a jinak to už nešlo ona neví sama...:o)) Panička ví že na sobě musí zamakat i já mám svoje mouchy, ale panička na parkuru větší. Uvidím jestli pojedu příští rok zase na setkání. Odkazy na fotky ve fotogalerii.

 

28.září

Jsem jel na oficiálky do Třebíči bylo to jen dvě zkoušky v agility A1. Já jsem se v obouch dvou diksnul. V první zkoušce to byla moje vina panička mě chtěla vrátit do slalomu od začátku a já tam uviděl ten lákavý tunel a frrr do něj. Druhá to už byla i paničcicna chyba měla mě toč pomoc ještě rukou ona se pohla a já hupsnul za ní zpět, když viděla že jsem zmatený...Jinak to byli fajn závody počasí nám pořálo co víc jsme si měli přát.

 

29.září

 Pořádal náš klub závody...Já si na nich pozbíral 3 disky ale byli to chyby paničky...Dám tam tak pěkně slalom a ona neudělá otočku a tím mi to zkazí. Pak si nebyla o krále tlapek jistá zda mě vrátila dobře pač se jí zdálo že jsem vyběhl z druhé strany než jsem měl a byl z toho disk. A třetí běh zapomněla skočku po kladině...Jinak to bylo také fajn my až se vyběháme to potom bude radost se na nás dívat...:-)))

 

Říjen

Byl jsem na třech agi závodech

7.října

 Jsem měl poslední combeck v začátečníkách a v jumpingu jsem byl na druhém místě. V agility nevím. Počasí nám nepřálo pršelo jak z konve.

 

13.října

To jsem se zúčastnil ofek ve Šlapanicích první běh byl jumping a byl z toho disk neubrzdil jsem po zdi a narazil a i byl jednou nožkou v tunýlku...Zkouška A1 disk na áčku panička si nevšimla že jí tam neběžím a pak jsem si řekl, že půjdu teda z druhé strany když jsem tam měl jít..:-)). Třetí běh jsme doběhli na 17 místěkonečně jsme se nediskli panička byla moooc ráda...Příští rok pojedem do Šlapanic určo zase.

 

27.října

Jsem jel na závody do Ratíškovic. Ráno pršelo, ale nebylo to tak strašný. Jednu chvíli přestalo i dokonce pršet to se běhal jumping o penízky. Ve "hře" v třetím doplňkovým běhu vobank už pršelo jak z konve a udělalo se menší jezírko kde jsem měl vodu po kotníky. Běžel jsem strašně pomalu a nakonec jmse se diskli, ale paničce to nevadilo pač by byl čas veliký a stejně bychom to nevyhráli. Jinak to byli fajn závody máme na co vzpomínat... Určo se zúčastníme dalších závody v Raťkách si nesmíme nechat ujít..

 

Listopad

Byl jsem na jedné intenzivce s Marťou Konečnou

3.listopadu

 Nás dojela trénovat Martina Konečná...Intenzivní trénink byl moc super se mi to líbilo. Počasí nám vyšlo krásné. Něco nového jsme se zase naučili. Dojeli potrénovat za námi kamarádi z Uničova. Už se těšíme na příště jak nás dojede Marťa zase někdy potrénovat.

9. listopadu ....Dneska mám už dva roky .

Prosinec

Nic zvláštního se neděje....doma na prkně se učím znova zastavovaný zóny 2off2on.

Na Mikuláše a mě páníčci slibovali, že mě odnesou čerti. Nakonec neodnesli neodnesli čerti. Nakonec mi donesl žvýkací botičky a micinu plyšovou místo krysy ze, které už sněžilo tak jako venku :-)))

Budou Vánoce tak mi Ježíšek snad něco donese.

Jinak se netěším na Silvestra to bude rachotu to budu nejspíš štěkat.

 

Jinak jsem byl na posledních závodech v tomto roce v Mikulově

15.prosince

 Jsem se zúčastnil posledních agi závodů v tomto roce 2012. Sezónu jsem zakončil se vstyčenou hlavou panička je na mě pyšná. Neskočil jsem jí ani jednu zonečku náběh do slalomů jsem také dal. Disk v Jumpingu byla chyba paničky si mě nevolala k sobě a já to pak skočil zdruhé strany tu skočku pač se zasekla panička a já hop za ní...:-) Zkouška 4.místo, ale nesplněna pač se zasekl za tunýlkem a koukal na borderku trestné bodíky za čas plus vynechaná poslední tyčka ve slalomku. Agility místo do slalomu jsem šel na kladinku hold byla lákavější a vím že na tréninku na ní dostávám kokinka. Tak jsem paničce šup za nožkama na kladinku. :-)))

 

31.prosince...

Tak je tu Silvestr střílí tu už od půl paté...Já chci na petardy štěkat tak mě panička krotí. Jinak jsem se byl vyčurat v 1hod. ráno a pak honem dom. Pak ještě sem tam nějaký blbec střílel, ale už to nebylo jak po té 12 hod.